למה לשווק דרך קידום אתרים ממומן בגוגל – המדריך למשווק

אחת מהשיטות היעילות לפרסום בגוגל היא: קידום אתרים ממומן בגוגל. קידום ממומן בגוגל מאפשר לכל אתר להיחשף ללקוחות פוטנציאלים של העסק בהתאם ההגדרות של הקמפיין אשר יצרתם. מדובר על ערוץ שיווקי משמעותי מאוד עבור לא מעט עסקים, לרבות עסקים קטנים שאין בידם תקציב משמעותי עבור שיווק העסק שלכם וזקוקים לשיווק מהיר, יעיל, זול ועם תוצאות קצרות טווח. קידום אתרים ממומן בגוגל אשר מתבצע בצורב יעילה ומוצלחת, מחזיר את ההשקעה שלו לרוב כבר בימים הראשונים של הפרסום. לעומתו, קידום אתרים אורגני בגוגל דורש השקעה לטווח רחוק ובהתאם לכך, מחזיר את ההשקעה הכספית בטווח זמן רחוק יותר.

שיווק אפליקציות
קידום אתרים ממומן - לתפוס את הלקוח ברגע הנכון.

קידום אתרים ממומן בגוגל- למה זה כדאי?

לא משנה אם המטרות של העסק הוא לחשוף את האתר שלו בצורה הרחבה ביותר, ליצור מודעות בקרב קהל היעד של העסק למוצריו, שירותיו או מבצעים מיוחדים שהוא מציע או כל מטרה שיווקית אחרת, קידום ממומן בגוגל הוא הכלי הטוב ביותר להשגת המטרות הללו.

באמצעות קידום אתרים ממומן בגוגל ניתן לבצע ניטור של הקמפיין הממומן באמצעות כלי ניטור רלוונטיים המוצעים במסגרת גוגל אדוורדס. בשל האפשרות לעקוב אחר נתונים שונים המעידים על יעילותו של הקמפיין הממומן, ניתן לבצע אופטימיזציה לקמפיין בכל שלב.

מעבר לכך, קידום אתרים ממומן בגוגל מאפשר לכל עסק ליצור נוכחות באינטרנט בצורה מהירה ויעילה. כידוע, לא די בבניית אתר אינטרנט לעסק בכדי ליצור לו נוכחות לרשת. האתר צריך לקבל את החשיפה המשמעותית ביותר, בכדי שכמה יותר גולשים שמוגדרים כקהל היעד הפוטנציאלי של העסק יגיעו אליו. כמו כן, קידום אתרים ממומן בגוגל מאפשר להרחיב את קהל היעד שכבר מכירים את העסק בכך שהוא איננו מגביל את הפרסום שלכם לרשימה ספציפית.

איך עושים קידום אתרים ממומן בגוגל?

על מנת להתחיל בקידום אתרים ממומן בגוגל, עליכם להשתמש בגוגל אדוורדס והשלב הראשון להגדיר תקציב עבור הקמפיין שלכם. תמיד תוכלו להתחיל עם תקציב קטן ותמיד תוכלו להשהות את הקמפיין שלכם. כמו כן, ניתן לבצע אופטימיזציה לקמפיין בכל שלב.

לאחר שמגדירים את התקציב לקמפיין יש להגדיר את המטרה של הקמפיין כאשר המטרות יכולות להיות שונות כגון: הגדלת החשיפה של האתר בקרב לקוחות פוטנציאלים, יצירת לידים איכותיים ועוד. לאחר שמגדירים את מטרת הקמפיין, יש צורך להגדיר קבוצת מודעות ומודעות. מודעה מייצגת את הטקסט אשר יוצג למשתמש, כאשר לבחירת מילות המפתח שיוצגו במודעה יש חשיבות משמעותית שכן, ככל שתדייקו יותר בבחירת מילות המפתח, כך יש סיכוי גבוה יותר שהמודעה תוצג בעת חיפוש רלוונטי של גולש.

ניתן לבחור מודעות אשר הוגדרו מראש ומודעות דינאמיות, כאשר המודעות הדינאמיות יותאמו למילות החיפוש שבהן השתמש הגולש, בניגוד למודעה שהוגדרה מראש שתופיע באותו הניסוח ובהתאם לאותן מילות מפתח שהוגדרו מראש תמיד.

קידום אתרים ממומן מהווה אופציה טובה מאוד כיום עבור כל עסק שמקים אתר חדש ומעוניין בשלב ההתחלתי להזרים אליו כמות משמעותית של גולשים באופן מהיר ועל כן, על מנת לבצע אותו בצורה הנכונה והטובה ביותר, רצוי להיעזר באנשי המקצוע אשר מכירים את התחום היטב ועוסקים בו פרק זמן משמעותי.

צריכים עזרה? כמה פרטים וחוזרים אליכם:

שתפו אם אהבתם!

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שתפו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדאין
שיתוף ב whatsapp
שתפו בוואטסאפ
גלילה לראש העמוד